Wij verzoeken u vriendelijk om ons te bellen (tel. 020 33 13 318) of ons een berichtje te sturen (tel. 020 33 13 318) zodra u geland bent, nog voordat u bij de bagageband bent.
Wanneer u uw koffers heeft gehaald, zal de taxi standaard voorrijden bij vertrekhal 3 tegenover draaideur D op de buitenste rijbaan (zebrapad oversteken).
Onze chauffeur zal u bellen of een berichtje sturen (naar het nummer dat u tijdens de boeking heeft opgegeven). Zo kunt u de chauffeur gemakkelijk vinden.
Op het moment dat u contact heeft met onze chauffeur kunt u aangeven bij welke vertrekhal en draaideur u opgehaald wilt worden. De draaideuren bij de vertrekhal zijn geel geletterd van H t/m A. Draaideur H is de allereerste deur bij vertrekhal 1 en draaideur A is de allerlaatste bij vertrekhal 3. (Zie foto)
Wanneer u niets doorgeeft zal de chauffeur op u wachten bij draaideur D bij vertrekhal 3. Indien u uw chauffeur niet kunt vinden, kunt u altijd contact opnemen.
Tot slot zal de chauffeur ten alle tijden uw vluchtnummer in de gaten houden zodat hij altijd voor u klaar staat, ook als u vertraagd bent.
Wij houden altijd uw vlucht in de gaten. Het is daarom belangrijk dat u altijd tijdens het reserveren uw vluchtnummer opgeeft. Zo kunnen wij precies zien hoe laat u zal arriveren. De chauffeur zal dus gewoon op tijd voor u klaar staan.
Ja zeker! Wij bieden de meet & greet service aan. Dit houdt in dat de chauffeur op uw gasten zal wachten met een naambord bij de gate op Schiphol. Als u gebruik wilt maken van de meet & greet service, kunt u dit aangeven tijdens het reserveren.
De kosten van de meet & greet service bedragen €35,-
Op het moment dat u een ander vluchtnummer heeft dan dat u tijdens het reserveren heeft opgegeven, dan is het belangrijk dat u dit zo snel mogelijk aan ons doorgeeft. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat de chauffeur op tijd voor u klaar staat.
U kunt ons bellen, mailen of whatsappen om de wijziging door te geven.
Als u online een taxi besteld via ons reserveringsformulier, dient u altijd een adres in te vullen. Weet u de adresgegevens niet? Geen enkel probleem, reserveer uw taxi telefonisch of per mail. U kunt dan bijvoorbeeld de naam van het restaurant of andere plek opgeven als adres.
Ja zeker, dat is geen enkel probleem. Graag horen wij dit van tevoren zodat wij de snelste en voordeligste route kunnen bepalen. Aan de hand van de adresgegevens zullen de meerkosten worden berekend.
U kunt telefonisch, per mail of d.m.v. het contactformulier vrijblijvend een offerte aanvragen.
Onze taxi’s hebben normaal gesproken geen kinderzitjes. Alle taxi’s hebben hier vrijstelling voor gekregen vastgesteld bij de wet. Meer informatie kunt u hier vinden.
Vindt u het toch prettiger als uw kind in een kinderzitje wordt vervoert? Geef dit aan tijdens het reserveren en wij zullen ervoor zorgen dat de chauffeur een kinderzitje bij zich heeft.
Wij hebben verschillende soorten kinderzitjes:
- Maxi Cosi (voor baby’s)
- Kinderstoel
- Zitverhoger (booster seat)
Jazeker! De chauffeur helpt u graag bij het in- en uitstappen indien dat nodig is. Daarbij zal de chauffeur u ook altijd helpen met het in- en uitladen van de bagage.
Dat zijn één van de voordelen van het reizen met de Amsterdamse Taxi Service.
In een personenauto mogen maximaal 4 passagiers meerijden. Voor busjes geldt afhankelijk van het type bus en stoel-indeling, een maximum van 8 personen.
Is uw groep groter als 8 personen? Neem contact met ons op en wij zullen een passende oplossing zoeken.
Als u online reserveert, is het mogelijk om na het reserveren te betalen met uw creditcard. U zult dan per mail de factuur met een betalingslink ontvangen.
Wilt u liever na de taxi rit betalen? Dan is dit ook mogelijk. U kunt bij onze chauffeur betalen met uw creditcard. Al onze chauffeurs accepteren zowel pin- als creditcard betalingen.
Dat kan zeker. Bestelt u online een taxi, dan kunt u direct betalen met iDeal. Nadat de betaling is voldaan zult u de factuur per mail ontvangen.
Wilt u liever na de taxi rit betalen? Dan is dit ook mogelijk. Al onze chauffeurs accepteren zowel pin- als creditcard betalingen.
Ja dat kan zeker. Voor/na de taxirit kan de chauffeur u een betaalverzoek sturen.
Jazeker. Indien u een fiets wilt meenemen verzoeken wij u om dit direct tijdens het reserveren door te geven.
Een fiets kunt u zonder aan te geven meenemen als die verpakt is in een doos.
Vermeld altijd tijdens het bestellen van de taxi dat u een huisdier mee wilt nemen. Wij zullen ons best voor u doen om het mogelijk te maken.
Als u de taxi binnen 3 uur voor de aanvang van de rit annuleert, zijn wij genoodzaakt de ritprijs in rekening te brengen. Voor alle overige annuleringen worden geen kosten in rekening gebracht.